środa, 10 kwietnia 2013

Wymianka Nordic Spring

Dobrze, że czas na słoik - dzięki temu mogę podsumować upływający miesiąc:)

Kobietki z grupy na FB  I >3 Nordic wymieniły się kartkami z okazji minionych świąt. Mnie także udało się wykonać kartki w stylu "noreweskim". Niestety jedna dotarła do adresatki, zaś druga zaginęła w odmętach.







Piszę udało się ponieważ marcowy czas był szybki, infekcyjny i podróżniczy - w ciągu jednego miesiąca udało mi się być w Gdańsku, Gdyni i Sopocie, Krynicy Zdroju a po drodze w Krakowie, Skierniewicach i Rogowie pod Łodzią. W międzyczasie powstawały te kartki dla dziewczyn i domowe do obdarowania bliskich.
Pobyt w Gdańsku był udany w dwójnasób ponieważ odwiedziłam moją ulubioną tamtejszą pasmanterię gdzie kupiłam kanwę plastikową, do wypruwania, zestaw mulinek / taki różany/ , mały tamborek oraz dwa zestawy do haftowania - jeden Rico już powędrował, drugi ślubny wzór Riolisa nabyłam z myślą o ślubie mojej chrześnicy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz